Siyahmai_

Siyahmai_
@siyahmai_
null
null
null
null
null
2 okur puanı
Eylül 2017 tarihinde katıldı
... Kalk haydi,ebediyen uyuyacağız zaten! ... Sevmeyi bilmiyorsan şayet,neye yarar güneşin doğması ve batması?
Tarih
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“… ama, bilir misin, bizim en büyük maharetimiz nefsimizden beraat kararı almaktır. Vicdan azabı dedikleri şey, ancak bir hafta sürer. Ondan sonra en aşağılık katil bile yaptığı iş için kâfi mazeretler tedarik etmiştir.”