ciel

ciel
@siyahmazi
esiyor kalbimde mâzinin rüzgârı
Reklam
Kendime göre güzellik telakkilerim var ... Bir kadınla sevişmeyi güzel bulmuyorum... Nasıl diyeyim estetik değil ... Sonra ben tabiatı çok severim
Sayfa 94·Kitabı okudu
ciel
!spoi! sevişmeyi sevmeyen adamın yıllar sonra çocuğunun olduğu çıkması fşwğfşğwüdğwl
Geri gelen mektubun hikayesi Hüseyin Nihâl Atsız öğretmen olarak başladığı okulda meslektaşına aşık olur . Duygularını bir mektuba aktarır. Mektubu sevdiği kadının öğretmenler odasında ki dolabında bırakır. Kadın mektubun Nihal Atsız dan geldiğini anlayınca hiç açmadan ona geri verir . Atsız'da mektuptaki şiirin adını " GERİ GELEN MEKTUP" koyarak yayımlanır İşte o şiir open.spotify.com/track/4MMzZXhVS...
ciel
bir kadına yazılabilecek en güzel şiir :)