Ortaokulda okumuştum. Nedenini tam olarak bilmiyorum ama şu an ortaokullu bir öğrenciye tavsiye etmem. Ağır gelecektir
İlk okuduğum roman. Sayesinde okuma alışkanlığı kazandığım kitap. Bu kitabı okuyup beğendiğim için klasikleri de sevdim kitap okumayı da.