Birileriyle birlikteyken söylenen ve yapılan şeylerden artık daha az zevk alıyor, daha az heyecan duyuyordum. Bir zamanlar değer verdiğim eğlenceler ve tehlikeli oyunlar artık dişe dokunur şeyler gibi gelmiyor, kadınların yavan ve saçma laflarını, o küçük, az pişmiş erkeklerinse şatafat ve kibir dolu söylevlerini dinlemek, artık bana işkence oluyordu. Ya insanın fazla kitap okumasının bedeliydi bu, ya da salak olmasının. Benim durumumda bunlardan hangisi geçerli olduğu, önemli değildi. Sorun, gerçeğin kendisiydi. Gerçek, benim gerçeğimdi. Hayat giderek önemini kaybediyor, aydınlık yavaş yavaş kararıyor, insan ilişkilerinin ışıltısı azaldıkça azalıyordu.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Günü gününe yaşayan insan oyalanmayı pek sevmez. Her şey onu sıkıştırır tersine. Aynı zamanda da hiçbir şey kendinden fazla ilgilendirmez onu, hele ileride ne olabileceği konusunda.