Kitap uzerine soylenecek cok sey var ama ben uzun konusmayi sevmem:))
Kahramanimiz Drogo genctir, heveslidir, hayalcidir butun gencler gibi ve inandigi seylere baglanir en ufak umut kirintisina bile...
İnsan hayatinda, ilk gencliginde tutkuyla, heyecanla büyüttügü hayallerinin, hedeflerinin ve bu ugurda feragat/feda ettigi seylerin degerini 30 yıl sonra anladiginda geç mi olur? Gençlik hic bitmeyecekmis gibi..."bir insan ömrünü neye vermeli?"
Gençliğinin solmaya başlamış olmasına rağmen, inatçı bir yanilsama sonucu, yaşam bitmek bilmezmiş gibi görünüyordu gözüne. Ama Drogo, zamanın ne olduğundan habersizdi.