Sorulması gerek soru ise şudur: Duygularımızı akılla nasıl birleştirebiliriz? Sokaklarımıza nezaketi, toplumsal yaşamımlza şefkati nasıl taşıyabiliriz?
Kişinin istediği yere gidebilmesi, kendi seçimlerini yapabilecek yetenek ve bilgiye ulaşması, güçlü olması. . . Eğitimin temel amacı bu değil miydi zaten?