Sümbül Mutlu

Sümbül Mutlu
@smblmutlu
Düşümü gerçekleştirmekten korkuyorum,çünkü o zaman yaşamak için bir sebebim olmayacak.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"ama benim şartlarım ağır. " dedim. "bana şiir yazmalı o insan! Tüm duygularını dizelerle anlatmalı..."
"...uzak bir şehir ve şarkı vardı ... Şarkı nihaventt."
Çiçekli şiirler yazmama kızıyorsunuz bayım  Bilmiyorsunuz. Darmadağın gövdemi  Çiçekli perdelerin arkasında saklıyorum.  Karanlıkta oturuyorum. Işıkları yakmıyorum.  Çalar saat zembereği boşalana kadar çalıyor  Acı veren bir sevişmeyi hatırlıyorum. 
Şiir