lal

lal
@snakesofmedusa
Sevgili günlük;
... bana en çok kötülük yapanlar, hep iyilik ettiklerim oldu. ... Yüreğimin derininde Biliyorum bunu...
Sayfa 21·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
.. dünyada en çok çocukları kendime yakın buluyorum. Onları seyrederken, en ufak şeyde bile , gün gelip de çok ihtiyaç duyacakları tüm erdemlerin, tüm güçlerin mayasını görünce, inatçılıklarında gelecekteki tutarlılığı ve karakter sağlamlığına, yaramazlıklarında dünyanın tehlikelerine teğet geçen mizah ve umursamazlığa bakınca, her şey öylesine bozulmamış, öylesine bütünlük içinde ki!
Sayfa 27·Kitabı okudu
1000Kitap
Hayır,kalbim o kadar kötü değil! Sadece hassas! Fazlasıyla hassas! - Bu da kalbimin kötü olduğunu göstermiyor mu?
Sayfa 36·Kitabı okudu
1000Kitap
"Je vais mourir, oh ne me plaignez pas!" ( Yakında öleceğim, bana acımayın.)
Sayfa 40·Kitabı okudu
1000Kitap
İçkiye benzer bir şeyler var bu havalarda; Kötü ediyor insanı, kötü. Hele bir de gariplik oldu mu serde, Sevdiğin başka yerde, Sen başka yerde...
Sayfa 106 - varlık dergisi·Kitabı okudu