Yirmi birinci yüzyılın en büyük fetişi görülmek. Hepimize bu pompalanıyor.
Bu yüzyıl hepimizin şahsında ana karakter olma hevesiyle kafayı bozmuş bir şovmen yetiştiriyor. Ve çoğumuzun içi narsistlere göre daha hassas ekosistemlere sahip... Çoğumuz bu şovu kapalı kapılar arkasında taklit ederek yapıyoruz. Narsistler ise ulusa seslenir gibi yapıyorlar aynı şeyi. İddiası çok, gerçekliği az hikâyeler yaşanıyor.