hiçkimseye yazmak istemiyorum
kar yağıyor
sürekli kar
kitaplara yağıyor telefonlara
yanyana gitmelere gözgöze gelmelere
bir köşede bir kadehcik birşeyler içmelere
ölüleri anmalara dirileri sormalara
yapayalnız kalmalara
kar yağıyor
sürekli kar
ince ince
fısıl fısıl
uykucasına
gözlerime yağıyor
ellerime yağıyor
yüzüme saçlarıma kanıma
düşlerime yağıyor
dilime birdenbire gelene
yüreğime kurşun gibi değene
kar yağıyor
sürekli kar
"Ama gözyaşları gereklidir. Othello'nun söylediklerini hatırlamıyor musunuz? 'Böyle bir huzur gelecekse her fırtınanın ardından, essin rüzgârlar ta ki ölümü uyandırana dek.'