Bunu düşün, ama endişe etme bu yüzden. Ne diye iyi hissetmeyecekmişsin? Öldürmek Tanrı'ya da iyi geliyor olmalı – bunu hep yapıyor ve bizler O'nun imajından yaratılmadık mı? Dün gazetelerde görmüş olabilirsin, Çarşamba gecesi Texas'ta Tanrı kendisine tapan otuz dört kişinin üstüne kilisenin damını çökertmiş -tam da onun için ilahi söylerlerken. Sence kendini iyi hissetmemiş midir?
Seni koruyacağım sana bile sezdirmeden
Gökyüzü gibi uzaktan ve beklentisiz
Gereceğim yüreğimi üzerine.
Sevmek biraz da bu değil midir?
Islatmasa da sesini bir daha
Bir isyan türküsü gibi sürdüreceğim yağmurunu
Düşlere ömürler veren o duygu bulutunun...