f.

f.
@someoneofblue
"𝑪𝒂𝒏 𝒂 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒌 𝒐𝒏𝒄𝒆 𝒊𝒕'𝒔 𝒔𝒕𝒐𝒑𝒑𝒆𝒅 𝒃𝒆𝒂𝒕𝒊𝒏𝒈?"
Herkesten ne kadar zor biri olduğumu, ne kadar takıntılı olduğumu, ne kadar her şeyi büyüttüğümü duymamak için onları güldürüyorum.. Ne kadar neşeli olduğumu söylüyorlar.. Ama eve dönüş yolunu bir ben biliyorum... :)
Kişisel Yazılarım
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Belki kitaplar da onlara karşı gösterdiğim aşırı ciddiyetimle alay ediyordur..
"İyi olacağım" dedim. Zaten başka ne diyebilirdim ki? İyi olmaya çalışmaktan başka elimizden ne geliyordu ki?
1000Kitap