Hayattan öğrendiğim bir şey var. Her yerde kötülük çok kuvvetli ve zor yeniliyor. İyilik daha zayıf kalıyor.
Sayfa 62
Alıntı
“Oyunun kurallarını anlamıştık artık; biri geliyor, öteki gidiyordu ama hiçbir şey değişmiyordu. Oyun hep aynıydı.”
Sayfa 173
Reklam
Hepimizden beklenen şey ; körlük , sessizlik , kayıtsızlık…
“ Siyasetle ilgin olmadığını biliyorum ama yaşadığın dünyaya gözlerini bu kadar kapatmaya hakkın yok.”
Sayfa 35 - Can
Söz vermiştim kendime yazı bile yazmayacaktım yazı yazmak da bir hırs'tan başka neydi burad namuslu insanlar arasında sakin ölümü bekleyecektim hırs hiddet neme gerek yapamadım koştum tütüncüye kalem kağıt aldım oturdum Ada'nın tenha Yollarında gezerken canım sıkılırsa küçük değnekler yontmak için cebimde taşıdığım çakımı çıkardım kalemi yonttum yonttuktan sonra tuttum öptüm yazmasam deli olacaktım
1000Kitap
“…bir yerde kötülük varsa, oradaki herkes biraz suçludur"
Sayfa 102
İnsan her gün gördüğü denizin, evinin önündeki kayanın üstüne konan martıının güzel olduğunu düşünmez.
Sayfa 16·Kitabı okudu
Reklam
Reklam