Söz vermiştim kendime yazı bile yazmayacaktım yazı yazmak da bir hırs'tan başka neydi burad namuslu insanlar arasında sakin ölümü bekleyecektim hırs hiddet neme gerek yapamadım koştum tütüncüye kalem kağıt aldım oturdum Ada'nın tenha Yollarında gezerken canım sıkılırsa küçük değnekler yontmak için cebimde taşıdığım çakımı çıkardım kalemi yonttum yonttuktan sonra tuttum öptüm yazmasam deli olacaktım
“Eşitlik, dostluk, demokrasi... bunlar hep zayıfların uydurduğu saçmalıklar. Çünkü onların yaşayabilmek için bu gibi kavramlara ihtiyacı var. Güçlünün ise bir tek isteği vardır: Daha fazla güç!”