Yar Deme
"Yar" deme bana, sızlar içimdeki yara, Her sözün bir ok olur, saplanır hatıralara. Gözlerin çağırırken beni meçhul bir diyara, Gidip de dönmemek var, yar deme bana. ​"Yar" deme bana, bu yükü kalbim taşımaz, Sonu gelmez yolların, izi bende silinmez. Aşk dediğin bir masal, her yürekte yaşanmaz, Masalı yarım bırakıpta, yar deme bana. ​Gönül bağım talan olmuş, baharım kışa dönmüş, İçimdeki o yangın, çoktan küle bürünmüş. Mademki bu sevdanın gölgesi bile sönmüş, Yalancı bir baharla, yar deme bana. ​Bırak kalsın anılar, olduğu gibi yerde, Yeni bir sayfa açma, derman yok bende derde. Eğer düşecekse son kez bu kara perde, Adımı heceleyip, yar deme bana...
Şiir
- İkinci Baharım
Her gece seni düşündüm, Geçtiğim yollara adını yazdım. Sen benim yüreğimin ikinci baharısın, Şu yüreğime gelen en güzel hediyesin. Seviyorum seni, delicesine hem de, Uzakta olsak kalbimiz hep bir bizim. Yazdığımız mesajlar sevgimizin temeli, Derdindeyim inan, seni çok seviyorum. Aklımdasın, yazdığım şiirlerdesin, Kara gözlüm benim, yürek tabancam... Her sıktığın kurşun beni kendine bağladı, İnan son nefesim senin uğruna solsun. -turna 01.06.2026
Şiir
Reklam
Şimdi sana olan hasretim, bitirdi mayısları içimde; ne ilk baharım ne de son, sende murada erince açar çiçeklerim, neşem, hevesim.
SANA YEMİN ETMEK
Sana yemin etmek beyaz sayfalardan bir ağıttır Dur biraz kendim Anlat biraz dertlenelim Yazgının önünde eğilirmiş dağlar taşlar Benim için ağlarsa bir tek anam ağlar Durup düşünmemeye yemin ettim yine bu gece Bir seni geceye benzettim Bir geceyi kederime İsyan mı etmeli şimdi oturupta kaderime? Kanlar aktı bir kez daha bu gecede kalemime. Yağmurlar yağardı, sağanak kaçınılmaz sandım Ellerim parçalandı, yandı benim saçlarım Göremediğin bir yerlerden sana seslendim İşitmedin Gelemediğim yerlerden kırlangıcı sana göndermiştim Geri gelir sandım baharım Gelmedi, ne yazık ! Sevinirim elbet sandım, parçalandım dağıldım. O zaman yemin ettim. Ellerin benim değilse hangi mevsimlerindir? Baktığın yerde değilsem, Sanat kimse içindir Yaktığın yerde değilsem, Sanat kimsesizdir. Zaten bu dünyada sanat, asıl kimsesizlerindir. Şarkılar söylerim, orada adını bulurum Seni bir kere hatırlıyorsam, hiç kere unuturum Öyle güzeldi işte, edildi sana yeminler Bana geldiğin günün gecesinde Sevindi yaban eller.
Şiir
Bir şiirin son mısrası gibi bizim sevgimiz.. Ne başı belli, ne de sonu... Uzaktan seni sevmek zor baharım.. Sen gelmesen de ben beklerim yolunu... Ama bir gün şiirlerimden gidecek olursan kelimelerimi geri ver olur mu? Görürsün o zaman bende açan lalelerin nasil solduğunu.. Efe Aktürk
Yüregin beni secer mi/kalakaldım hasretınle
Aklın bende olsa yüregin beni secermi Sen benden gittin ben senden gittim mi Ahh su sokakların,paslanmış duvarların Sesin bana uzak bir haberin geldi mi Aramızda yasaklar var diyorsun cignesem Yanımda olsanda yüregin beni secermi Aramızda mesafeler var diyorsun Kilometleri,yolları aşsam yüregin beni secermi Bakışlarına yenildim,hasretine diz cöktüm Gözlerine yenildim hasretin sag bırakır mı Hadi sözler yalandı ya gözler anlamsız mı Diyelım ki yasakları cignedim yüregin beni secer mi Yalan!! Diyorsun ya yalan ya gözler Her nefes cekisimde sevdim seni sen koydun aramıza duvar üstüne duvar Yalan diyorsun ya yalan sözlerin git diyor Gözlerin ne olur yanımda kal Gözünün önünde eridim beni caresizliklerin İcine bıraktın yanında kalsamda yüregin beni secer mi Uzakları yakın eylesemde sen edersin yakınları uzak Bir gün olsun görmedin caresizligimi Anlamadın ki sevmelerimi ettin yasak Hasretin oluyor simdi bir tuzak Yasaklar icinde sevdim seni oldun bana uzak Mesafeler degil,kılometler degil Sen koydun aramıza bir duvar
Şiir
Reklam
Reklam