EsiEres

EsiEres
@son_kitap_bukucu
“Bildiğim tek şey;Sonsuza dek süremeyeceği..”
“Kağıt üstünde sanırım yaşamım oldukça güzeldi.”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Çok sevdiğim bir kitap bittikten sonra,kitabın içinde anlatılan karakterleri özlüyorum.”
“Güiüşü,çölün ortasında bir su kaynağı gibiydi benim için..”
“İşte şimdi,Ay’da bizim olmuştu,Gece’de..”

EsiEres

, 1000Kitap'a katıldı.