EsiEres

EsiEres
@son_kitap_bukucu
“Bildiğim tek şey;Sonsuza dek süremeyeceği..”
“Kağıt üstünde sanırım yaşamım oldukça güzeldi.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Çok sevdiğim bir kitap bittikten sonra,kitabın içinde anlatılan karakterleri özlüyorum.”
“Güiüşü,çölün ortasında bir su kaynağı gibiydi benim için..”
“İşte şimdi,Ay’da bizim olmuştu,Gece’de..”