Kitabı gerçekten çok beğendim. Nazım Hikmet ve annesi hakkında daha önce karşılaşmadığım bilgiler edindim. Tabii Yahya Kemal'e bakış açım değişti :)
Yalnızca sonu çok hoşuma gitmedi. Sanki oldu bittiye geldi son.. Yine de keyifle okudum ..
Bir kitabı çok nadiren iki defa okurum ama bu kitabı kaç kere okudum bilmiyorum bence herkesin mutlaka en az 1 kere okuması gerekiyor . 10 puanın hakkını tam olarak veriyor ..
"Ben değilsem kim?Şimdi değilse ne zaman?"
Din bilgini Hillel tarafından MÖ 30'da söylendi Talmud'da yer aldı.Aslı şöyledir:"Kendin için değilsem,kim benim için olacak?Yalnız kendim içinsem, ben neyim? Ve şimdi değilse, ne zaman?