Şuna bir açıklık getirmek istiyorum; Hüzünlü şeyler paylaşmamız hüzünlü olduğumuz anlamına gelmez. Paylaştıklarımızı yaşamışız anlamına da gelmez. Edebiyatı çok geniş bir ülkeyiz. Şairlerimiz, sanatçılarımız derinliği çok yüksek eserler ortaya çıkarmış; bunları neden paylaşmayayım? Sonuç olarak gayet mutlu ve neşeliyim :)) Teşekkürler