8/10
·376 syf.··
2026 55. kitabı
·
32 saatte okudu
·
Okunma: 07 Haziran 2026 19:10
Sasha ve Krill Morozovvvvv.Vay vay vay.Rina Kent okumayı çok sevmeme rağmen,her kitabını inatla okuyan bana şok geçirten tek kitap diyebilirim.Sasha'nin erkek kılığına girip intikamını alabilmesi için orduya katılaması,Krill ilk anda fark etmesine rağmen onu yanına alması wowwwSonra yaşananlar aksiyon filminden çıkmış gibiydi.New Yorka dönmelerinden sonra ise her duygu tavan yapti diyebilirizKrillll ah benim içten yanmalı ateşli kekimSasha bebeğime her baktığında yapmak istediklerini okumadan da anlatabiliyor olman ne güzelSayfa 296 ve ben bir çığlıkla tüm evi inlettim.Şokkkkk resmen şokkkkkO sonnnn ah o sonnnnn
Canavarımın KanıRina Kent · Ren Kitap · 2025715 okunma
twisted serisinden farkı nedir?
6/10
·384 syf.··
Beğendi
·
2025 33. kitabı
·
17 günde okudu
·
Okunma: 27 Ağustos 2025 15:41
Bu kitap hakkında düşüncelerim oldukça karışık, söylemek istediğim noktalar da sanırım genellikle yazarın tarzıyla ilgili. Gömeceğim kısımları tüm kitabı okurken düşünüp durdum. Yorumum genel kitapları hakkında spoiler içerebilir, okumak isteyenlerin bilgisi olsun. Genel kitabı değerlendirmem gerekirse, ben zoraki evlilik/anlaşmalı evlilik temalarını hiç sevmeyen biri olarak okurken keyif aldım. Yani böyle çok törevari veya korkunç seviyede birbirlerine saygısızlıklar yapılmadığı için beni rahatsız etmedi. Bu konsepti sıkmadan yapabildiği için tebrik ederim ancak klişe ve klişe. Yazım dili zaten oldukça basit ve anlaşılır. Yazarın diyalog kurma becerisinin şahsen iyi olduğunu düşünüyorum. Gelelim yakınacağım noktaya. Öncelikle neden ama neden her kitapta aynı erkek tiplemesini görmek zorunda olduğumuzu anlayamadım. Twisted serisinden hiçbir farkı olmayan bir başrol dahaydı. Hepsi çocukken bir zorluk çekmiş sonra da ben sert erkek oldum diyen zorba, güçlü ve ZENGİN tipler. Altını çiziyorum ZENGİN. Aranızda ZENGİN olduklarını anlamayan var mı? Yok mu? Tamam devam edelim. Buna istinaden kız karakterlerimiz de bir o kadar ben kendi lafımı sokarım, kendi ayağımın üstüne de basarım diyip duran ama sürekli erkek karakterin bir şekilde yardımına muhtaç yaratılmış oluyorlar. Hep bir aile problemi, mafyatiklik, Ceo ve türevleri var. Yaz dizisi gibi gerçekten. Patron asistan olur bi dahakine Allah bilir. Neden hep aynı tipleme? Kaslı, yakışıklı erkek yeribe bi kere de sempatik, komik falan biri yazsan ölür müsün be abla? Hadi badboy falan seviyosun böyle yazmak istiyosun neden hep erkekler peşinde koşturuyor? İnatla bi yok ben onu sevemem, istemem lafları, aşkı kabul etmeme dünyanin sonuymuş gibi davranma kompleksleri olan erkekler yazıyosun. Bir kere de kadın adamın
1000Kitap
Öfke KralıAna Huang · Martı Yayınları · 01,980 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Puan vermedi·464 syf.··
2025 33. kitabı
Herkese mutlu huzurlu bir gün dilerim. Öncelikle bu nasıl bir sonnnn! Bu nasıl bir beyin yakmadır diyerekten isyanımı ortaya koymak istiyorum. Emrekuşun bize asla gram acımadığı, acılardan acılara yürüdüğümüz bir kurgu olmuş. Öncelikle ilk kitaptan biraz spoi olabilir o yüzden ilk kitabı okumamış ya da olaylardan haberdar olmayan cağnımmm kitap arkadaşlarımla burada vedalaşalım çünkü ben azıcık içimi dökeceğim. ... Şimdi biz ilk kitapta Saruşun İhaneti ile ona çok kızmış ve kuyusunu kazmış ve sonunda da öyle bir sahnemiz vardı kiii bu alçaklığı Saruhan'ın yaptığını düşünerek yüreğimize ateşler düşmesini izlemiştik. İkinci kitabımızda ise bize aslında bir kelime oyununun yapıldığını anlayıp en azından o kısımda içimiz biraz rahatlamıştı. Nereden tutsam elimde kalıyor anacım, ben nerelere gidem, kimlere dert yanayım! Tüm güvendiğim dağlara mı kar yağar acaba??? Ama haklarını yiyemem yine de İpek ve Eymen'im bu hikayenin en masumları görünüyor. İleride onların da içinden neler çıkar bilemiyorum tabii. Bizim dörtlü artık MAT örgütüne resmi olarak savaş açmış durumda. Silahlar çekilmiş, kan dökülmüş ve artık oyun hız kazanmıştır. Saruşum da kendi planını devreye sokarak arkasına adam toplamaya, strateji ile kazanmanın peşinde. Bir de gönül meselemiz var tabii. Armin... İkilinin birlikte olmasını o kadar uzun zamandır bekliyorum ki vuslata erdiklerinde benden mutlusu olmamıştır bence. Tabii canım yazarcığım bu mutluluğu da çok gördü bizlere ve patır patır boğazımıza dizdi. Ben bu Armin'i gayet saf ve kendi halinde bir insan sanıyordum. Kız ben ondan kat kat daha masumum. Sultan'ı devireceğiz, intikam alacağız diye konu nerelere geldi bir bilseniz... İlk kitabın finali fena diyordum ama asıl bomba ikinci kitapta patladı bence. Hala kendime gelebilmiş değilim. Benim en
1000Kitap
Eğer Peşinden Gelirsem IIEmre Gül · Guardian Yayınları · 2025121 okunma
10/10
·516 syf.··
2025 6. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 08 Şubat 2025 22:24
Jane Austenvin kalemini okudukça daha çok seviyorum. Emma'ya başlarken "Acaba" dedim, "Güzel midir?". Gerçekten çok güzeldi. Hikaye su gibi akıp gidiyor. Emma'nın çöpçatanlık yapmaya çalışmas ve asla başaraması çok komikti. Her sayfa da acaba Emma kiminle olacak derken aklımdan sadece bir isim geçiyordu.Veeeee mutlu sonnnn Gerçekten çok sevdim sonunu ve Mrs. Elton'un tatminsizliği hiç şaşırtmadı
Kitap
EmmaJane Austen · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202014,2bin okunma
KESİN OKUMALISINIZ O SONNNN
10/10
·288 syf.··
2024 51. kitabı
Bu nasıl bir kitaptır? Aşık oldum kendimi katili bulduğuma aşırı emin hissettirdi ve bir anda neeee hele ki Josh ve o son Tim çok özür dilerim gerçekten balım Shane de bir şey olduğuna emindim aslında ama çok fazla abartmadim ve direk Tim dedim ama o kadınla Shane yaptığı plan nasıl bir zekilik bu çok iyi bir kurguydu okulda başladım okulda bitti öneriyorum hatta önermiyorum kesin okuyunnn!!!!!!(Çok önemli)
MahkûmFreida McFadden · Olimpos Yayınları · 20242,703 okunma
Verity
10/10
·314 syf.··
Beğendi
·
2024 29. kitabı
·
58 günde okudu
·
Okunma: 19 Eylül 2024 15:36
Verity KİTABA BAYILDIMMMM!!!! O NASIL SONNNN?? Kitap o kadar güzeldi ki Collen Hoover'ın diğer kitaplarını okuyordum ama bu kitabına cidden BA-YIL-DIM. Çok fazla gerilim kitabı okumam tam bir romantizim insanıyımdır. Ama kitaba bayıldım. Dün 230 sayfayı bir oturuşta okuyup bitirdim çok akıcıydı. O kadar güzeldi ki kitap kitap boyu " Ne oluyor ?Şu an ne yapıyorsunuz? Nasıl yani? " diyip durdum. O kadar güzeldi ki yani asla sonunu da böyle tahmin edemezdim. Şimdi kitaba gelmek gerekirse bu kadar övgüden sonra kitapta Lowen isimli bir yazarımız var bu çok da bilinen bir yazar değil.Sonra işte kitabın başlarında Jeremy isimli bir adam çok popüler olan polisiye gerilim kitapları yazan Verity isimli bir kadının eşi adam Lowen'la bit toplantı yapıyor Verity'nin bir kaza geçirdiğini söyleyip serinin kalan kitaplarını Lowen'ın yazması için anlaşıyorlar. Lowen onların evinde kalıyor aslında başka evde kalacak ama işte parası yatmıyor bir şeyler oluyor Jeremy'nin evinde kalmaya başlıyor evde bir otobiyografi taslağı buluyor bunu okuyor böyle olaylar gelişiyor. Neyin nasıl olduğunu öğreniyoruz ama sonu çok şaşırtıcıydı. Kim haklı kim haksız insan anlayamıyor hele sondaki mektup insanı şok ediyordu o kadar güzeldi ki kitabı çok sevdim. Verity Colleen Hoover
VerityColleen Hoover · Independently Published · 20186,9bin okunma