📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı okurken sürekli elimde telefonla sözlüğe bakmak zorunda kaldım. Doğal olarak bu da hikayenin içine girmeme engel oldu. Bunun dışında okuduğum ilk Sabahattin Ali kitabıydı. Dönemine göre belki ilginç ama şu anda bence çok sıradan bir hikayeye sahipti. Beni etkileyen şey yazarın bizi hiç kandırmaya çalışmamasıydı. Her şeyi tüm samimiyetiyle anlattığından emin oluyorsunuz. Bir çoğunda kendinize bile itiraf edemediğiniz hislerinizi karakterlerde görüyorsunuz. Adam aşmış diyorsunuz. Tavsiye ederim.