İnsan dünyaya güzel bir soru sormalı,bu kendisi için de güzel bir soru olmalı, sorusuna yaraşan bir cevap verebilmek için hayatı güzel yaşamalı.
Kendinin bir adım önüne geçerek,bendini aşarak, çoğalarak.
Bir erkek de akşam eve geldiğinde hanımının hal ve hatırını sormalı, iltifat ederek gönlünü hoş etmeye çalışmalı, onun gün içerisinde yaşadığı sıkıntıları gidermeye yardımcı olmalıdır.
N'olacak bir insanın bir bacağı yoksa? Olmayı versin , ne çıkar , değil mi? Eh , bir de olmayana sormalı onu. Bakalım , o da senin benim gibi mi düşünüyor.