İnsan dünyaya güzel bir soru sormalı,bu kendisi için de güzel bir soru olmalı, sorusuna yaraşan bir cevap verebilmek için hayatı güzel yaşamalı. Kendinin bir adım önüne geçerek,bendini aşarak, çoğalarak.
Her şey ölçüdür.Herkes kendine her an sormalı; yaşayışımızda neleri yaptığımızı, neleri eksik bıraktığımızı her an düşünmeliyiz...
Reklam
Bir erkek de akşam eve geldiğinde hanımının hal ve hatırını sormalı, iltifat ederek gönlünü hoş etmeye çalışmalı, onun gün içerisinde yaşadığı sıkıntıları gidermeye yardımcı olmalıdır.
N'olacak bir insanın bir bacağı yoksa? Olmayı versin , ne çıkar , değil mi? Eh , bir de olmayana sormalı onu. Bakalım , o da senin benim gibi mi düşünüyor.
“(…) Herkes yalnızca bildiği şeylerden söz etmeli, bilmediklerini de sormalı (…).”
Sayfa 286·Kitabı okudu
Alıntı
Ey bakışı sevdalı,ey duruşu yaralı Seni kimden sormalı Seni aşka yazmalı...
Reklam
Reklam