"Taşkın bir aşkla gönüllerimiz birbirlerine o kadar sımsıkı bağlanmıştı ki bir gün gelip de bu düğümün çözüleceğini hiç aklıma getirmezdim. Ah, çözüldü. Dünyada yok olmaya mahkûm olmayan ne var?"
“Seni sukût-u hayale uğrattım.Ben sana rehber değil,ancak yoldaş olabilirdim,fakat yolu ikimizde bilmiyorduk ve birbirimize yük olmaktan,birbirimizi şaşırtmaktan başka birşey elimizden gelmiyordu.”
“Sana kızgın değilim... Sana kızmayacak kadar seni iyi tanıyorum... Sonra seni seviyorum... Neden sevdiğimi bilmeden seviyorum... Bu sevgiyi her gittiğim yere beraber götüreceğim... Allahaısmarladık...”