"Mutluluğun tersi vardır, mutsuzluktur bu; oysa sevincin tersi yoktur, işte bu nedenle de sevinç, duyguların en saf olanıdır, ruhun mihenktaşıdır. Sevinmesini bilmek, mutlu olmaktan fersah fersah farklıdır."
"Demek istediğim şu: Biriyle tam bir ilişki kurabilmek için önce kendinle ilişki kurabilmelisin. Eğer kendi yalnızlığımızı kucaklayamazsak, inzivaya karşı kalkan olarak başka birini kullanırız..."