“Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim.” Sabahattin Ali…Hiçbir kitabının kötü olma ihtimali olmadığı muhtesem bir yazar. Kürk mantolu madonna da beni derinden etkileyen bir roman.Kitabı alırken bu kadar beğeneceğimi asla tahmin etmemiştim.Fakat okuduktan sonra bir süre etkisinden çıkamadım gerçekten.Okuyun,okutturun…