Serinin tüm kitaplarını çok hızlı bir şekilde bitirdim. Bana göre en güzel kitap 3.kitaptı. Son iki kitap biraz uzatma gibi olmuş ve yan karakterlere değinilerek yan serinin oluşmasına fırsat yaratmış. Açıkçası zamanı güzel değerlendirmek fantastik bir şeyler okumak isteyenler için ideal. Aklım başka şeyler düşünsün, biraz normal hayattan uzaklaşmak istiyorum diyenlerin okumasını öneririm. Bu arada baş karakterin genç, beceriksiz bir kızdan nasıl harika bir yöneticiye dönüştüğünü gözlemlemek oldukça keyifliydi. Aldrik'in anlaşılmaz gizemleri, Vhalla'nın başına buyruk hareketleri ile eğlenceli bir seriydi. Arkadaşlık, dostluk, büyü, aşk serpiştirilmiş güzel bir kitap serisini geride bıraktım. Sonunun mutlu bitmesi beni mutlu etse de sonu eksik geldi bana. Bırakılan açıklıklar muhtemelen yan seride telafi edilecektir. Okumak isteyenler için öneririm.