Onları öfkeme layık bulmuyorum. Öfkem bana ait bir şey. Yakın hissetmediğim birine nasıl gösteririm onu. Onlara da size davrandığım gibi davranmış olurum
Benim büyüdüğüm evde akşam yemekleri ya ayrı yenir ya kavgayla yenirdi. Büyüdükçe çok daha iyi anlıyorum ki biz aile değil, birlikte yaşayan insanlar mışız