Kitaba “Alıntılar Kitabı” desek yanlış olmaz heralde. Yalnız yazarın seçmiş olduğu alıntılar kıymetliydi bana göre. Bakış açısını değiştirebilecek tesirde olanlar çoktu aralarında. Günlük rutin işlerimden dolayı biraz uzun sürede okusam da acaba bu konuyla hangi kişinin alıntısı beni karşılayacak diye düşündüğüm bölümler de oldu. Keyifliydi, seriyi devam ettirmek isterim, keyifli okumalar…
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖