“Bütün yara izlerini bir güzellik olarak görmeliyiz. Tamam mı? Bu bizim sırrımız olsun. Çünkü, tecrübelerime dayanarak söylüyorum, ölürken yara izi olmaz. Yara izi "Ben kurtuldum", demektir.”
“Küçük oje şişesini bağış kutularından birinin dibinde bulmuştum. Fiyat etiketi hâlâ üzerineydi. Bir gün onu gönderen kişiyi bulursam, bir sterlin ve doksan dokuz peniye benim hayatımı kurtardığını söyleyeceğim ona. Çünkü bu sayede bütün bu giysilerin altında hâlâ hayatta olduğuma kendimi hatırlatabiliyordum; çelik burunlu çizmelerimin altındaki tırnaklarımda parlak kırmızı oje sürülüydü.”