ezel

ezel
@starhwa
drinking a bottle of red
“Tut ki yeniden sevdim, sonumuz nasıl olur? Günebakanlar yine güzel güzel bakar mı? Beraber saçmalamaz mıyız kaf kef lam mim? Annemin saçları yeniden kumrallaşır mı? Hadi ben yenip zamanı seni yeniden sevdim Peki ya sen Ya uzam Ya araya girip çıkan Onca yol Onca insan Görmüyor musun arkamızda ölülerden bir orman Önümüzde muhtemel bir cinayet!”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

ezel

, bir kitap okudu
Puan vermedi·40 syf.·
2024 7. kitabı
Stefan Zweig
7.9/10 · 24,8bin okunma
Ve ben şimdi buradaydım işte, kapalı bir çember içindeydim. Aynı yerde dönüp durmaya devam ediyordum. Hiçbir yere varamayacağımı biliyor ve buna engel olamıyordum. Ama devam etmek zorundaydım. Devam etmezsem hayatta kalmayı başaramazdım ki.

ezel

, bir kitap okudu
Puan vermedi·564 syf.·
2024 6. kitabı