10/10
·293 syf.··
Beğendi
·
2026 28. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 19 Haziran 2026 23:57
Bu kitap beni kahretti. Resmen o Eğlence Parkı'nda birebir gezmiş, Mike ile o uçurtmayı uçurmuş, o kumsalda ateş başında oturmuş kadar oldum. Gerçekten harikaydı. Sadece tek eksiği bence Devin'in hayatının ilerleyen kısımlarının aceleye gelmesiydi. Evet geçmişte yaşadıkları çok güzel anlatılmış ama arkadaşlarıyla o olaydan sonra geçirdikleri vakitlerden kısa kesitler okumak isterdim... Arkadaşlık ilişkilerini, sevgililik dönemlerini, yaşanan talihsiz olayları, ergenlik dönemindeki bir erkeğin duygu ve düşünce geçişlerini, bir çocuğun ailesinin eline bakmasındansa kendi parasını kazanmak için verdiği emekleri okumak müthiş bir deneyimdi bence. Hele ki öldürülen kızın hikayesinin tamamlanmasını, cinayetin ardındaki kişinin bulunması için yapılan şeylerin de anlatılması çok güzeldi. Özellikle Mike ile olan sahnelere de bayıldım. Son anlarını yaşayan bir çocuğu sevindirmek için elinden geleni yapması çok hoştu. Kitabın sonu beni ne kadar üzmüş olsa da yine de her sayfası birbirinden güzel ve akıcıydı. Klasik King kitapları gibi korku-gerilim bulamayacaksınız. Sadece bir sahne var ki orada hafiften gerilebilirsiniz. Onun dışında sıcak ilişkiler, hüzün ve dostluktan oluşan oldukça sade bir kitap... Devin Jones, yazın çalışmak için Eğlence Parkı'na gelir. Sevgilisinden uzakta bir yaz geçirmek onu üzse de bu işe ihtiyacı vardır. Çok güzel dostluklar kurar ve yorucu da olsa yaptığı işten oldukça keyif alır. Yazın bitimine doğru sevgilisinden ayrılan Devin, okula ara verip bir yıl daha orada çalışmak ister. Bu esnada arkadaşlarıyla parkın da keyfini çıkartan Devin, anlatılan hikayeden etkilenir. Yıllar önce korku tünelinde öldürülen bir kızın, oraya musallat olduğu ve bazı kişilere göründüğü söylenir. Arkadaşlarıyla tünele girer ancak hiçbir şey göremez. Yine de bu işin peşini
Edebiyat
Eğlence ParkıStephen King · Sayfa6 Yayınları · 2013785 okunma
Puan vermedi·375 syf.··
2026 458. kitabı
Hayvan Mezarlığı, korku edebiyatının usta kalemi Stephen King’in ölüm, yas, çaresizlik ve delilik temalarını iliklerine kadar işlediği, en karanlık ve ürpertici başyapıtlarından biridir. Genç bir doktorun ailesiyle birlikte taşındığı kırsaldaki yeni evlerinin yakınında bulunan gizemli bir kızılderili mezarlığının, ölüleri geri getirme gücünü keşfetmesiyle başlayan kabusu konu alır. Yazar, sadece doğaüstü unsurlarla bir korku atmosferi yaratmakla kalmaz, aynı zamanda bir insanın sevdiğini kaybetme acısı karşısında ne kadar ileri gidebileceğini ve doğanın kanunlarını çiğnemenin getireceği korkunç bedelleri psikolojik bir derinlikle gözler önüne serer.
Hayvan MezarlığıStephen King · Altın Kitaplar · 201914,6bin okunma
Reklam
6/10
·800 syf.··
2026 81. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 21 Haziran 2026 23:05
Öncelikle kitaba dair hislerimi belirteyim. Beğendim beğenmedim arasında bıraktı beni kitap. İlk üç cilt harika devam etti. Ama burada zaman zaman karmaşa yaşattı bana. Anlamakta zorladı bazı yerleri ve bu da beni yordu. Bu cilt Çorak Topraklar ın bittiği o heyecanlı noktadan, yani akıl hastası tren Blaine ile yapılan ölümcül bilmece yarışı ile devam ediyor. Daha sonra araya o çok sevilen karakter Roland'ın geçmişi giriyor ki esas kargaşa burada başlıyor. Ney gerçek ney rüya anlamakta zorlandım. Yoğun bir western atmosferi ve fantastik macere birbirine girmiş. Ama seride daha maceralar devam edecek anlaşılan. Çünkü kahramanlarımızın yolculuğu sürüyor. Serinin hayranlarının mutlaka okuması gerekir. İlginiz yoksa tavsiye etmem. Kitap çok uzun, zamana yayarak okumak gerek. Bir de tamamen sessiz kafanızın başka şeyle meşgul olmadığı bir ortamda okumak gerekir kitabı ki daha anlaşılır olsun. İyi okumalar dilerim.
Alıntı
Büyücü ve Cam KüreStephen King · Altın Kitaplar · 20181,182 okunma
Oyun-Stephen King
7/10
·376 syf.··
2026 51. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 21 Haziran 2026 15:37
Gerald ve Jess evliliklerine heyecan katmak için beraber göl evine gidiyorlar. Gerald Jess'den bir oyun oynamak için bir ricada bulunuyor. Jess kabul edince Gerald onun kollarını kelepçeliyor ve kendini role çok fazla kaptırıyor. Jess ise artık bu oyunu oynamak istemiyor. Bunu Gerald'a söyleyince ise tepkisi sert oluyor ve Jess'e bir şey yapmaya çalışıyor. Jess ise bu duruma sinirlenince Gerald'a tekme savuruyor ve Gerald kalp krizi geçirerek ölüyor. O bölgede sadece ikisi geldiği için Jess yapayalnız bir şekilde yatakta kalıyor. Bu kısımdan sonra Jess'in kelepçelerden kurtulma mücadelesini okuyoruz. Tabi Jess bir yerden sonra kafasının içerisinde kendisinin ve Gerald'ın seslerini duymaya başlıyor. Benim Stephen King'in kaleminden okuduğum ikinci kitap oldu. Aynı zamanda filmini de gidip izledim. İlk başlarda kitapta yavaş ilerleyen sahneler oldu. Jess'in o çaresizliğini okurken çok hissettim. Susuz kalması,bileklerinin gittikçe morarması ve yaşadığı kramplar okurken olayı daha iyi anlamama sağladı. Filmini de beğendim, çoğu detay kitap ile aynı verilmiş. Bu kitapta da yine bir baba figürüne sinir oldum. Küçücük çocuğa yaptığı hareketler ve onun omzuna yüklediği sorumluluk beni çok sinir etti. Kitabın konusu çok iyi ama okurken o gerilimi ben çok fazla hissedemedim. Bazı yerlerini okurken sıkıldığımı hissettim. Filmin ve kitabın sonunda olan bir sahneyi çok anlayamadım.King psikolojik anlamda yine güzel bir iş çıkarmış. Sadece kitapta çok betimleme yazılmış gibi geldi bana ve çok fazla heyecan hissedemedim. Kitaba puanım:7/10
1000Kitap
OyunStephen King · Altın Kitaplar · 20071,483 okunma
5/10
·400 syf.··
2026 26. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 20 Haziran 2026 21:28
Yazarın ve kitabın adını ilk gördüğümde iyi bir gerilim romanı okuyacağımı sandım ama öyle olmadı maalesef,çünkü konunun bir bütünlüğü yok çok kesik geldi bana ,istila nasıl çıktı yayıldı bunlar çok belirsiz kalmış ve haliyle kitabın akıcılığını benim gözümde etkilemiş ...Koontz a ikinci Stephen king deniyor ve 3-4 kitabını da okudum bu en zayıf olanıydı kanımca 5/10
İstilaDean R. Koontz · İnkılap Kitabevi · 200884 okunma
Yaratık kitabı inceleme
9/10
·586 syf.··
2026 10. kitabı
·
30 saatte okudu
·
Okunma: 15 Haziran 2026 21:51
Yazarı üstad King olduğu için okuduğum kitabı yarım bırakıp okumaya başladım. Ve tahmin edersiniz ki pişman olmadım. Öncelikle okurken kitaba hapsoldum olay örgüsü çok akıcıydı ve gerilimi tam manasıyla yaşadım. Bazı sahnelerde o kadar gerildim ki içim daraldı diyebilirim. Tüm sahneler incelikle işlenmişti ve mekan betimlemeleri harikaydı tüm sahneler şuan aklımda canlanıyor diyebilirim. Gerilim seven herkese gözüm kapalı önerebileceğim bir kitap
YaratıkStephen King · İnkılap Kitapevi · 2005710 okunma
Reklam
Reklam