O nedenle de "felsefe ile alay etmek, gerçekten felsefe yapmaktır" , ironi ve kahkaha ciddiyet ruhundan pekala daha hoştur. Tanrı'nın kendisi de mizah ve alaya başvurmuyor mu? Az ile beslenebilmeyi ve ona sahip çıkmayı ve bunu tek başımıza alacağımız bir karar ile yapmayı bilmeliyiz. Her şeye düşkün olup, her şeyi yutmak değil ve fakat tartmak ve seçmek. Ret ve alayda, tasdik ve ahkamdan daha çok bilgelik vardır. Kültürlü olmak, kültürle alay etmektir. Bir idole sahip olmamaktır; lehte ya da aleyhte değil, tek başına düşünmektir. En çok biriktirdiğimiz kültürel besinler genellikle zihnimizde daha ziyade tıka basa yer kaplar, bizi beslemez.