ben
Takip Et
ben
@subhuman
Sıkı Okur
46 kütüphaneci puanı
2009 okur puanı
Şubat 2024 tarihinde katıldı
651
Kitap
23
Takip edilen
1.367
Takipçi
50
İnceleme
17,1bin
Alıntı
3
İleti
Kitapları
Duvar
Tekrar Paylaşımlar
Yorumlar
Bay F.
@modernpost
·
Kendi hayatına anlam kazandıramadığını anlayan kişi, bu eksikliğini çocuklarının yaşamını değerlendirerek gidermek ister.
Sayfa 120
·
Kitabı okudu
Edebiyat
Sevme Sanatı
Erich Fromm
Bay F. isimli okura yanıt verildi
ben
Bence, Marcia'nın kimlik statüleri bağlamında "ipotekli" yani bağımlı kişiliğe sahip bireyler yetiştiriyoruz. Bu kişilerde atılım yapmaya cesaret edemediklerinden asla birey olamıyor, hep birinin gölgesi altında yaşayıp sorumluluk bilinci geliştiremiyorlar. 4 yaşındaki bir öğrencimin hala ebeveynleri ile birlikte yattığını öğrendim geçenlerde. 23 Nisan'da da aynı çocuğu zar zor gösteriye getirdiler, neymiş evden çıkmak istememişmiş. Çocuğa öyle köle olmuşlar ki, 4 yaşındaki çocuk şimdiden insanları nasıl kullanırım'ı çözmüş. Ne özbakım becerilerine sahip ne otonoma. Gitme saatinde biri ona eşyalarını giydirsin diye bariz kıt akıllı rolüne yatıyor. Anne ve çocuğun fiziksel bağı, göbek bağı kesimiyle sonlanır. Duygusal bağ ise diş çıkartma ile sonlanır. Bunu söyleyen Mahler, bu iki süreç bireysel bağımsızlığın temelini oluşturur. Zannımca empati ve sempati arasındaki farkı bilen tiplerde değiliz. Aileler çocuklarıyla empati kuracaklar diye yaşayan sempatiye dönüşüyorlar; çocukla bütünleşiyorlar ve onlara yapılan iyi eylemler haz ögesi, kötü eylemler ise yıkım ögesi oluyor. Çocuk yoluyla egolarını tatmin etmeye çalışan ebeveynde özdeşimden sebep ot bok her şeyde kendine pay çıkartıyor ay nasılda bu mükemmel canlıyı yaptım, dünya benim sayemde dönüyor diye kfkskdkdmd
Reklam
Alyoşa Karamazov
@ozanruzgareren
·
Alışmak da bir tür sevmek gibi diyor annem.
“-Aşık da mı olmadın hiç? “Ne bileyim? Oldum sandım bir ara. Evlendik. Baktım, saçma her şey!”
Yalancı Tanıklar Kahvesi
Vedat Türkali
Alyoşa Karamazov isimli okura yanıt verildi
ben
Hadi ben, beni seven birinin varlığını şu ana dek görmediğim için inanmıyorum ama annenin nedenini çok merak ettim Ozan, benimki kalpten inanıyor daha bulmadın diyor, kadın, değerli annişkom, 30'a yol alıyorum daha neyini bulacağım💩
Sümeyye first of her name mother of cats
, bir kitabı okumayı düşünüyor
@loverofbooksandcats
·
Dune
Frank Herbert
9.1/10 · 15,7bin okunma
Okuyacaklarıma Ekle
ben
Sssssen ne demek başladın dune?? Umarım yerime bitirirsin Sümeyye, dune sapkınlarında bıraktım seriyi. İyi okumalar dilerim luv💐
Takip Önerileri
eylül zehra.
, bir kitap okudu
@corumunleblebisi
·
6/10
·
208 syf.
·
Beğendi
·
29 saatte okudu
·
Okunma: 14 Mayıs 2026 01:04
·
2026 51. kitabı
Bir Tek Ben miyim Böyle Yaşayan?
Charles Bukowski
8.5/10 · 269 okunma
Okuyacaklarıma Ekle
eylül zehra. isimli okura yanıt verildi
ben
Edebiyat bölümü terk biri olarak söylüyorum, Bukowski değilsen seninki hocaların gözünde 💩...
Nasıl değerlendirmem gerektiğini bilmiyorum
yazılı ödevlerim ve sınav kağıtlarım, yak yak
Geri
İleri