Yenicek yayınlanmış bir alıntı görünce mutlu oluyorum haddim olmadan.
Başkalarının an itibariyle kitap okuyor olmalarına şahit olduğum için ayrıcalıklı hissediyorum.
Biraz kibir mi kokuyor ne (?)
Hatta bu mutluluğu bile ayrıcalık olarak görüyorum.
Yayınlanan her alıntı elimdeki kitapları hemencik bitirmem gerektiğini söyleyen geriye doğru akan bir kronometre gibi geliyor.