Okuduk da ne oldu...
Hatirlamiyorum bile kimisinin konusunu bile.
Hatirladiklariminsa hayatima bir etkisi var mi onu da bilmiyorum.
Zaman kaybi miydi yoksa?
Herkesin sevdiğini sevmemek gibi bir refleksim var.
Çok beğenilmenin bir kusur olduğunu düşünürüm.
Yaygın olandan haz etmeme refleksim, kıskançlığa işaret etmiyor. Münhasır, müstakil, özel, özge ve özgün olanın cazibesini estetikten daha etkili buluyor olmama bağlıyorum.
Tri Pi Ow (3PO)
Star Wars Episode 3.
Sabahattin Ali yaşıyor olsa Kıvanç'tan, Kenan'dan Murat Boz'dan daha fazla bayan hayranı olur idol erkek olurdu.
Kalbi boşlar için makul içerik üretebilen asırlık bir depoymuş meğer.