Herkesin sevdiğini sevmemek gibi bir refleksim var.
Çok beğenilmenin bir kusur olduğunu düşünürüm.
Yaygın olandan haz etmeme refleksim, kıskançlığa işaret etmiyor. Münhasır, müstakil, özel, özge ve özgün olanın cazibesini estetikten daha etkili buluyor olmama bağlıyorum.
Tri Pi Ow (3PO)
Star Wars Episode 3.
Sabahattin Ali yaşıyor olsa Kıvanç'tan, Kenan'dan Murat Boz'dan daha fazla bayan hayranı olur idol erkek olurdu.
Kalbi boşlar için makul içerik üretebilen asırlık bir depoymuş meğer.
Gittiğim şehirlerde beni valiler, kaymakamlar, belediye başkanları karşılıyor. "Ruhi Bey" diyorlar "Maşallah turp gibisin.En fazla 60 gösteriyorsun. Gençsin daha, hepimizi gömersin. "
(Yaşlanmanın bir iyi tarafı da haşerelerden asla rahatsız olmamaktır.)