Gittiğim şehirlerde beni valiler, kaymakamlar, belediye başkanları karşılıyor. "Ruhi Bey" diyorlar "Maşallah turp gibisin.En fazla 60 gösteriyorsun. Gençsin daha, hepimizi gömersin. "
(Yaşlanmanın bir iyi tarafı da haşerelerden asla rahatsız olmamaktır.)