Konusu ilgimi çekti ama bence uçurtma avcısının yerini tutamaz, ayrıca Leyla ve Tarık'ın bölümleri beni biraz sıktı. Dili hiç ağır değil ve sade. Son olarak Afganistan'da kadınlara nasıl davranıldığını, kadınların nasıl bir yaşam sürdüğünü en iyi anlatan kitaptır herhalde.