“Ah,şu insanlar!Özellikle de kadınlar…Neden bir nimete,sahipken değil de ellerinden çıktıktan sonra değer veriyorlar;tekrar yakalamak icin pesinden koşuyorlar?”
"İnsanı sadece biyolojik bir varlık olarak göremediğimiz,onun varoluşuna çeşitli yüce anlamlar yüklediğimiz için gövdeden akan kanın can denilen şeyi çekip almasını,dolayısıyla o kişinin ölmüş olmasını bir türlü kavrayamadığımızı düşünüyorum..."