Henüz okumadıysanız kitabı yorumumu okumanızı tavsiye etmem. Sabahattin Ali çok sevdiğim bir yazardır. Uzun zamandır okumak istediğim bir kitaptı sıra buna gelince çok sevindim ancak fazla uzun sürmedi. O kadar çabuk sıkıldım ki tarif edemem. Sanırım Sabahattin Ali'yi çok sevmem ve diğer kitaplarıyla kıyaslamamdan ötürü. Sonuç olarak bitmek bilmeyen bir para meselesi kimin nasıl evlendiğini anlamadığım bir birliktelik derken ben kitabı 190larda bıraktım. Bitmesine yaklaşık 50 sayfa kadar varken. Diğer kitaplara kıyasla 6/10 veririm sanırım. Mutlaka bir gün bitiririm ama kesinlikle su an planlarım arasında değil İçimizdeki Şeytan
Kitap 1912 yılında yazılmış bir kitap. İçerisindeki geleceğe yönelik tahminler çok şaşırtıcı. Tamamen hastalığı ve o yaşanılan süreci anlatıyor ve ayrıntılarla boğuyor. Pandemi sürecinde mevcut bir hastalık varken okumak ayrı bir keyifli gibi geldi ama onun dışında çok sevmedim. Okunsa da olur okunmasa da olur tarafındayım