sude

sude
@sudenrd
Ahlaklı kitap ya da ahlaksız kitap diye bir şey yoktur. Kitaplar ya iyi yazılmıştır ya da kötü. Mesele bundan ibarettir.
Sayfa 1 - önsöz·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Güzel şeylerden kötü anlamlar çıkaranlar, cazibeden mahrum, yoz insanlardır. Bu bir kusurdur. Güzel şeylerden güzel anlamlar çıkaranlar kültürlü insanlardır. Bunlar açısından umut vardır. Bunlar, güzel şeylerde yalnızca Güzellik bulan seçilmiş insanlardır.
Sayfa 1 - önsöz·Kitabı okudu
Hem en yüksek hem de en alçak eleştiri biçimi özyaşam öyküsüdür.
Sayfa 1 - önsöz·Kitabı okudu

sude

, bir kitabı yarım bıraktı
Hakan Günday
7.9/10 · 35,4bin okunma
Tıpkı gözleri ışıl ışıl parlayan, zeki, dürüst ve iyi niyetli bir çocuğun masum sorularının bir insanın özgüvenini sürekli sarsması gibi...
Sayfa 91·Kitabı okudu