Sude

Sude
@sudenruslu_
“Ben çok ağladım. Ağlamak istediğinde ağlaman lazım. Yüreğin ağlıyorsa, sen de ağlamalısın. Böyle böyle yavaşça iyileşiyor insan.”
Sayfa 10·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
uykusuzlukla ilgili değil ama tamamen etrafımdaki insanlarla ilgili bir tükenmişliğe itiyor burası beni -içedönük
Sayfa 85·Kitabı okudu
"insanın kalbinden daha güçlü ne olabilir hayatta dağılsa da her gün devam eder yaşamaya"
Sayfa 109·Kitabı okudu
"Çünkü sen kendine iyi davranmazsan, kimse sana iyi davranmıyor. Sen kendine iyi davranıyorsan yani ona anlayış ve şefkat gösteriyorsan, diğer insanlar kötü olsalar bile bundan çok fazla etkilenmiyorsun. Sen kendini sevmiyorsan diğer insanlar da sana, umduğun değeri vermiyor. Ve çok acıdır ki, bugüne kadar tanıdığım binlerce insanı göz önünde bulundurarak sana şunu söyleyebilirim ki: Bir insana en büyük zararı diğer insanlar değil kendisi veriyor."
Sayfa 19·Kitabı okudu