📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"...Annem ağır hastayken hıçkırıklarla sarsılarak kitaplığa tutunduğunuzda; ya da hastalandığımda parmak uçlarınıza basarak Ottla'nın odasına beni görmeye geldiğinizde, kapının eşiğinde durup içeriye kafanızı uzattığınızda ve kaygıyla bana el salladığınızda. Böyle zamanlarda arkama yaslanıp mutluluktan ağlardım ve şimdi de bunları yazarken ağlıyorum."
"Ürkek bir çocuktum. Eminim ki sırf bu yüzden tüm çocuklar gibi inatçıydım da. Eminim annem de beni şımartmıştır, ama idare edilmesi zor bir çocuk olduğuma kesinlikle inanmıyorum; nazik bir sözün, elimin şefkatle tutulmasının, dostane bir bakışın benden isteneni yaptıramayacağına inanmıyorum."