Ağlarım, ağlatamam; hissederim, söyleyemem;
Dili yok kalbimin, ondan ne kadar bizârım!
Oku, şâyet sana bir hisli yürek lâzımsa;
Oku, zirâ onu yazdım, iki söz yazdımsa.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"...Annem ağır hastayken hıçkırıklarla sarsılarak kitaplığa tutunduğunuzda; ya da hastalandığımda parmak uçlarınıza basarak Ottla'nın odasına beni görmeye geldiğinizde, kapının eşiğinde durup içeriye kafanızı uzattığınızda ve kaygıyla bana el salladığınızda. Böyle zamanlarda arkama yaslanıp mutluluktan ağlardım ve şimdi de bunları yazarken ağlıyorum."