“...biraz daha düşünecek olsa bir sonuca ulaşabilirdi; ve önündeki bu saygın konuya kıyasla, önemsiz şeylerle rahatlaması, ona leke sürüyor gibiydi, sanki acılarla dolu bir dünyada mutlu olmak, bir insanın işleyebileceği en alçak suçmuş gibi.“
“Merak etmeyin, Tanrı yardımcı olacaktır...“
Duraksıyorum. Neden?
Ona inanmadığımı biliyorlar ve şimdi şöyle düşüneceklerdir: Gördün mü bak, şimdi Tanrı'dan söz ediyor, çünkü zor durumda!