Lilith

Lilith
@sugalord
Öğrenci
Neverland
2 okur puanı
Haziran 2017 tarihinde katıldı
"Ne bileyim, hangi açıdan bakarsam bakayım, bir insan olarak, insan denen yaratığın bu denli gamsız oluşunu bir türlü hazmedemezdim."
Sayfa 77·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Günün birinde herkes kendi yıldızını bulabilsin diye mi parlaktır yıldızlar?
Özgürlüğün tutsaklık, tutsaklığın özgürlükle kesiştiğini kavrayabilmek, acıların ulaşılmaz sınırtaşı olmalı...
Sayfa 77·Kitabı okudu
Zamanımızın ve tüm zamanların en büyük haksızlığı işte budur: ve insan buna bir kez olsun gözyaşı dökmezse, yaşamı boyunca başka hiçbir şeye gözyaşı dökmez. Ve hiç gözyaşı dökmemek, yaşamamaktır.
Sayfa 47·Kitabı okudu