Yollarda, kış geceleri, evsiz, barksız, giysisiz, ekmeksiz dolaşırken, bir ses donmuş yüreğimi sıkıyordu: "Zayıflık ya da güçlülük işte buradasın ya, güçlülük demektir. Ne nereye gittiğini ne niçin gittiğini biliyorsun, her yere gir çık, her şeye cevap ver. Eğer bir ceset olsaydın seni bundan daha fazla öldüremeyecekler nasıl olsa." Sabahleyin bakışlarım öyle ölgündü ki karşılaştığım insanlar belki de beni hiç fark etmediler.