sukoska

sukoska
@sukoska
Yollarda, kış geceleri, evsiz, barksız, giysisiz, ekmeksiz dolaşırken, bir ses donmuş yüreğimi sıkıyordu: "Zayıflık ya da güçlülük işte buradasın ya, güçlülük demektir. Ne nereye gittiğini ne niçin gittiğini biliyorsun, her yere gir çık, her şeye cevap ver. Eğer bir ceset olsaydın seni bundan daha fazla öldüremeyecekler nasıl olsa." Sabahleyin bakışlarım öyle ölgündü ki karşılaştığım insanlar belki de beni hiç fark etmediler.
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
-ebilmek ne mümkün dokunmaksa göğüme, bulut bulut sorulara
Tam ortasındayım yağmurun Karın soğuğun Ortasındayım Nasıl da paylaşıyor insan isterse Nasıl da birmiş meğer hasretler Nasıl da mecburmuşuz Sabretmeye, sevmeye, öğrenmeye Tam ortasındayım yolun Koşunun ortasındayım Tam varıyorum ki hedefe Bir yenisi başlıyor Bu oyun hep aynı, değişmiyor Hala devam hala figan Hem de, bile bile youtu.be/QrhyONxV-64?si=...
Müzik
"Yola çıkmak!.. Köksüz bir ruhu olmak! "
"... bir testiye dokunurdum elimle, öylece sabahı bulurdum, sonra güneşler doğardı çarşılar üzerine. Bırakıp gidemezdim o tenteleri, nereye gitsem gelirlerdi arkamdan, nereye gitsem susamak vardı, pişmanlık vardı, o testiyi özlerdim belki. Belki yatağımı arardım, tabanlarım çatlardı kumdan, sıcak üşütürdü beni. Hiç bilmeseydim testileri, yatakları, develeri, çekip giderdim gelmemeye. O en eski yalnızlığım çekip gitmiş, gelmez artık, nedendir anlamadım. Kendi ülkeme yıldızlar değmez, sular akmaz, yağmur işlemez ağaçlarıma; bırakmaz beni kalabalık, çünkü çarşılardan geçtim! " Ülkü Tamer
Şiir
Öyle güzelsin ki, kuş koysunlar yoluna
"... Kaçmaya çalıştım. Olmadı. Bu nedenle, çiçekli şiirler yazmayı Ruhum açısından faydalı buluyorum bayım." Didem Madak pencereyi kapama gök dolabilir içeri sen neyi görebilirsin ıslak bir bulutun ağışını mı pencereyi kapama kuş dolabilir içeri sen neyi taşıyabilirsin kırık bir dalın yükünü mü Pencereyi aç soluğun çıksın dışarı sen büyütmedin mi ciğerinde onu Kokusu hayatı yıkasın diye Pencereyi aç sesin sarsın dünyayı duyulur elbet ta ötelerden Yürek kendini tanır Pencere Arkadaş Zekai Özger
Şiir
"Bir şey dinleme artık, artık bir şey dinleme"
Hangi hissin parmağı dokundu ki, derine, Düştü bir gizli alev salkımı içerine? Hangi kâbus bastı ki, seni uykularında, Birdenbire cehennem kaynadı sularında? Örtüldü baştan başa tenin beyaz bir terle, Duman duman yayılan incecik köpüklerle. Hangi dert kaldı, söyle, bağrına üşüşmeyen, Hangi ölüm şarkısı, bu dilinden düşmeyen? Hangi öfkeyle yüzün, böyle karıştı yer yer, Sana yan mı baktılar, bir şey mi söylediler? Bir şey dinleme artık, artık bir şey dinleme! Çağır, bütün günahkâr ruhları cehenneme! Karşına, sahil, kaya, insan kim çıkarsa vur! Vur başına, âlemde, kör, sağır, ne varsa vur! Sal her taraftan, dağdan, gökten, pencereden sal! Nihayet kala kala dünyada tek kişi kal! Azgın Deniz Necip Fazıl Kısakürek
Şiir