“Gülmek diyorum tanrım
Gülmek O’na çok yakışıyor.
İzin ver.
Yarım yanıma kalsın.
Teşekkürler tanrım.
Borcum olsun, öderim.
Elimden her iş gelir.
Yeter ki eli elimde olsun.”
“ Yüreğim acı çekmekten korkuyor,” dedi bir gece Simyacı’ya, aysız gökyüzüne bakarlarken.
“Yüreğine, acı korkusunun,acının kendisinden de kötü bir şey olduğunu söyle...”