Ama bir noktada, belki de içgüdüsel olarak, insan geri döner ve arkasındaki bir kapının kapanarak dönüşü olanaksız kıldığını fark eder. Iste o zaman, bir şeylerin değişmiş olduğunun ayırdına varırız.
Birilerinin mutsuzluğu digerlerinin mutlulugudur demeyeceğim.Ama mutsuzlar arasinda konusacak daha fazla şey olduğuna inanıyorum. Mutlu insan yabancılaşıyor.