📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Aşkta iyilik ya da kötülük yoktur Prensim. Birini seversiniz ya da sevmezsiniz. Bunun için suçlanacak kimse de yoktur.
Beni sevmenizi isterdim, çünkü birlikte çok mutlu olabilirdik ama belli ki sevmiyorsunuz. Bu yüzden asla kırgın değilim size. Kimse gönlüne aklıyla hükmedemez.”
Unutma, hayat cesurları sever.Başına gelebilecek her türlü belayı göze almalısın. İster teke tek kavga olsun, ister karşına bir ordu çıksın bileğin sağlam, yüreğin pek, iraden direngen olmalı.