Gece inmiş şehre..
sadece şiir merhem olur,
gönlümün karasına şimdi..
Birbirine kırgın duvarlar, insanlar ve gölgeler.
Şimdi ne yazsam da geçse kalbimin küsü?
İkimiz birden sevinebiliriz göğe bakalım..
Şu kaçamak ışıklardan, şu şeker kamışlarından..
Bebe dişlerinden, güneşlerden, yaban otlarından..
Durmadan harcadığım şu gözlerimi al kurtar..
Şu aranıp duran korkak ellerimi tut..
Bu evleri atla, bu evleri de, bunları da..
Göğe bakalım..